Er zijn geen producten in het mandje
 
 

F.A.Q. (frequently asked questions)


ALGEMEEN
   
Hoe kan ik een offerte aanvragen?
Algemene voorwaarden
Zijn er extra kosten verbonden aan het bestellen via de webshop?
Bevat de webshop het gehele assortiment?
 

BESTELLING
   
Kan ik snel en gemakkelijk een bestelling plaatsen?
Heb ik achteraf nog de mogelijkheid mijn bestelling aan te passen of te annuleren?
Krijg ik een orderbevestiging als ik bestel?
Meer veelgestelde vragen...

BETALING
   
Welke betaalwijzen zijn er?
Wordt het BTW bedrag apart vermeld op de factuur?
Waar kan ik de factuur van mijn bestelling vinden?
Meer veelgestelde vragen...
 

 VERZENDING & BEZORGING
   
Wat is de bezorgtermijn van mijn bestelling?
Wat zijn de bezorgkosten van de bestelling?
Kan ik kiezen op welk moment de bezorging plaatsvindt?
Meer veelgestelde vragen...

CONTACT
   
Per telefoon
Per e-mail
Bedrijfsinformatie
 

NIET TEVREDEN?
   
Wat moet ik doen als het drukwerk niet naar wens is?
 
 

ALGEMEEN
Om een offerte aan te vragen kunt u hier klikken. Hier kunt u uw gegevens invullen en uw offerte aanvraag verder specificeren.
 
Algemene voorwaarden

Bent u op zoek naar onze algemene voorwaarden? Kijk u dan op deze pagina.

Zijn er extra kosten verbonden aan het bestellen via de webshop?
Nee, er zijn geen extra kosten verbonden aan het bestellen via de webshop. Alle prijzen zijn inclusief verzendkosten. Doordat we meerdere orders kunnen combineren kunnen wij u deze scherpe prijzen aanbieden!
 
Bevat de webshop het gehele assortiment?
Zoals onze naam al doet vermoeden is alles mogelijk en lang niet alles staat (al) op de webshop. Heeft u een speciaal verzoek neem dan contact op met een van onze collega's via het contactformulier.
Zij kunnen in overleg met u tot een mooi resultaat komen.
UW BESTELLING
Kan ik snel en gemakkelijk een bestelling plaatsen op de webshop?
Ja, dit kan. Als u de hieronder opgesomde handeling uitvoert heeft u binnen 3 minuten uw bestelling geplaatst!
  Klik op het gewenste product en daarna op de knop <personaliseer>
  Upload daarna het gewenste artwork wat u wilt gebruiken bij uw bestelling.
  Nadat het artwork geüpload is klikt u op bewerken, hier heeft u nog de mogelijkheid uw artwork aan te passen tot u het perfecte resultaat heeft.
  Klikt daarna op voorbeeld. Hier kunt u ook een PDF preview downloaden. Bent u hiermee tevreden, klikt dan op <OK> en verder.
  Het product ziet nu in uw winkelmand en u kunt ervoor kiezen om verder te winkelen of om af te rekenen
  Bij de volgende stap kunt u inloggen als u al een account heeft. Zo niet, kunt u er hier een aanmaken.
  De derde stap in het bestelproces is het afleveradres. Hier staat altijd het adres wat u heeft ingevuld bij uw accountgegevens. Wilt u een ander adres opgeven? Geen probleem, klik dan even op adres toevoegen/wijzigen.
Om naar de volgende stap te gaan klikt u op verder met bestellen.
  Nu bent u aangekomen bij de laatste controle en kunt u in alle rust kijken of de gemaakte bestelling klopt. Is dit het geval, klikt dan op afrekenen.
  Bij de laatste stap kunt u uw betaalmethode kiezen en als deze voltooid is, is uw bestelling geplaatst!

Heb ik achteraf nog de mogelijkheid mijn bestelling aan te passen of te annuleren?
Nee, de bestelling wordt zo snel mogelijk in werking gesteld en dus is het niet mogelijk om de bestelling aan te passen
 
Krijg ik een orderbevestiging als ik bestel?
Ja U krijgt per mail een orderbevestiging. Ook kunt u het PDF bestand terugvinden in uw account bij ‘mijn bestellingen’
 
Als ik via de webshop bestel, krijg ik dan ook een (digitale) drukproef?
Bij elke bestelling die u plaatst, heeft u de mogelijkheid om een PDF preview te bekijken.
Deze kunt u ook opslaan om later uw drukwerk te checken.
 
Mijn bestanden zijn afgekeurd, waar ligt dit aan?
Als u bestanden zijn afgekeurd krijgt u dat vanzelf te weten via de module.
Deze module geeft echter ook precies aan wat er afgekeurd is, zodat u het kan aanpassen en opnieuw kan laten keuren. Mochten er nog vragen zijn kunt u altijd telefonisch contact opnemen op 085-2736133.
 
Kan ik andere formaten bestellen dan de formaten die worden aangeboden op de website?
Ja, dat kan maar neemt u dan telefonisch contact op (085-2736133) of via het contactformulier.
 
Kan ik een kleinere oplage bestellen dan op de website staat aangegeven?
Ja, dit kan maar niet via de site. We hebben op de site gekozen voor een aantal vaste staffels en formaten. Wilt u toch een andere hoeveelheid dan kunt u contact opnemen met ons per telefoon: 085-2736133 of via het contactformulier.
Houdt er rekening mee dat bij lagere aantallen de prijs kan toenemen.
 
Waarom moet ik mezelf registreren en is dit noodzakelijk?
Ja, dit is omdat wanneer u een bestelling plaatst, wij uw gegevens nodig hebben om het drukwerk naar het juiste adres te versturen. Wij gaan zorgvuldig om met uw persoonlijke gegevens en deze worden niet aan derden verstrekt.
 
Kan ik mijn drukwerk op een andere papiersoort laten drukken dan op de website wordt aangeboden?

Ook dit is mogelijk en hiervoor willen wij u ook vragen telefonisch contact op te nemen (085-2736133) of via het contactformulier.

Kan Allesismogelijk.nl ook de opmaak van mijn bestanden verzorgen?
Wij hebben een DTP/Ontwerp afdeling die u kan helpen bij al uw vragen.
Wij verzoeken u om hiervoor contact met ons op te nemen op telefoonnummer: 085-2736133 of via het contactformulier.
 
Kan iemand mij helpen met het aanleveren van mijn bestanden?
Natuurlijk willen wij u hiermee helpen. Op de site onder het tabblad aanleverspecificaties kunt u al veel informatie vinden over dit onderwerp. Ook kunt u hiervoor bellen naar 085-2736133 of via het contactformulier.
BETALING
Welke betaalwijzen zijn er?

U kunt bij ons op meerdere manier betalen zoals; iDeal, Pay-pal, Visa & Mastercard, dit betalingverkeer verloopt via Buckaroo.

Wordt het BTW bedrag apart vermeld op de factuur?
Ja, u kunt het BTW bedragvan 21% apart terugvinden op de factuur.
 
Waar kan ik de factuur van mijn bestelling vinden?
U ontvangt automatisch per e-mail een factuur. Deze is ook terug te vinden in uw account onder het tabblad ‘mijn bestellingen’ .
 
Ik heb een probleem met de betaling, wat nu?
Geen probleem, wij bieden verschillende betaalmethoden aan. Mocht het dan nog niet lukken, verzoeken wij u om hiervoor contact met ons op te nemen op telefoonnummer: 085-2736133 of via het contactformulier.
 
Is het mogelijk om achteraf te betalen?
Nee, het is niet mogelijk om achteraf te betalen. Hiermee vermijden wij het risico van niet betaalde facturen. Dit scheelt ons weer administratie- en incassokosten waardoor wij u weer lagere prijzen kunnen leveren!
 VERZENDING EN BEZORGING
Wat is de bezorgtermijn van mijn bestelling?
Bovenaan de productpagina’s staat de productietijd in werkdagen vermeld. Hierbij komt nog één werkdag voor het afleveren.
Een productietijd van 5 werkdagen betekent dus dat de bestelling de 6e werkdag bij u afgeleverd wordt. Overigens wordt de verwachte afleverdatum, in het winkelmandje ook duidelijk weergegeven. Let wel op, dat in weken met feestdag(en) andere bezorgtermijnen gelden dan die gecommuniceerd worden in het winkelmandje. Bij een winkelmandje waarbij verschillende producten of producties opgenomen zijn, wordt altijd de levertijd van het “traagste” product gehanteerd als afleverdatum.

Om de besteldag als werkdag mee te laten tellen, dient de bestelling uiterlijk om 10.00uur volledig online afgehandeld te zijn!
 
Wat zijn de bezorgkosten van de bestelling?
Al het drukwerk wordt bij ons zonder bezorgkosten geleverd.

Bij andere artikelen kunnen aanvullende bezorgkosten berekend worden. Deze worden altijd duidelijk bij het betreffende product vermeld.
 
Hoe vindt de bezorging plaats?

Uw bestelling wordt met een pakketdienst bezorgd (GLS, DHL of PostNL). Mocht u niet aanwezig zijn dan laat de desbetreffende pakketdienst een bon achter, hierop staat vermeld of het pakket een tweede keer zal worden aangeboden. Of dat u contact op dient te nemen met de desbetreffende pakketdienst.

GLS standaard procedure
GLS biedt uw pakket 1x aan op de dag die vermeld staat op uw orderbevestiging*. Mocht u niet aanwezig zijn dan laat GLS een bon achter met daarop een telefoonnummer dat u kunt bellen. U kunt dan afspreken of uw pakket nog een keer aangeboden wordt, of dat u uw pakket bij het depot op komt halen. Uw pakket blijft bij GLS in depot totdat u reageert. Uw pakket kan, op de dag van levering, de gehele dag bezorgd worden tussen 9.00 en 18.00 uur. GLS kan geen indicatie geven hoe laat de levering geschiedt.

DHL standaard procedure
Als u niet aanwezig bent op het moment dat DHL bij u langs komt, vindt u in de brievenbus hier een melding van en wordt het pakket de volgende werkdag opnieuw bij u aangeboden. Dit kan dan opnieuw de hele dag tussen 08:00 en 18:00 uur plaatsvinden. Indien u na 2 bezorgpogingen het pakket nog niet heeft kunnen ontvangen, wordt dit retour gezonden naar ons en zullen wij nieuwe bezorgkosten aan u in rekening brengen.

PostNL standaard procedure
Als u niet aanwezig bent op het moment dat PostNL bij u langs komt (tussen XX.XX - XX.XXuur), wordt uw pakket de volgende werkdag nogmaals aangeboden. Indien wederom het pakket niet in ontvangst word genomen, kunt u deze vanaf de volgende werkdag afhalen bij het postkantoor. U krijgt van de postbode bericht bij welk afhaalpunt u dit kan ophalen. Je bestelling blijft 3 weken liggen op het postkantoor.

*Let op! Op uw orderbevestiging staat de dag van levering vermeld. Uw drukwerk wordt een dag eerder aan de desbetreffende pakketdienst meegegeven. Deze levert verreweg het merendeel van de orders de dag van aflevering af. In een heel enkel geval kan het voorkomen dat de pakketdienst uw zending doorschuift naar de volgende werkdag.
Heeft u uw drukwerk echt nodig dan is het verstandig uw drukwerk zelf op te (laten) halen. Dit kan op de dag van levering tussen 08.30 en 17.00 uur.

Allesismogelijk.nl is op generlei wijze verantwoordelijk of verantwoordelijk te stellen voor verlate leveringen door de desbetreffende pakketdienst.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op moment van bezorging?
Zie: Hoe vindt de bezorging plaats?
 
Op welk tijdstip wordt mijn bestelling bezorgd?
Zie: Hoe vindt de bezorging plaats?
 
Is het mogelijk dat mijn bestelling in het buitenland wordt bezorgd?
Nee, dit is tot op heden nog niet mogelijk.

Kan ik mijn bestelling zelf afhalen?

In een aantal gevallen kunt er ook voor kiezen om uw bestelling zelf af te halen. U dient hiervoor ten aller tijden vooraf contact over op te nemen op telefoonnummer: 085-2736133 of via het contactformulier om te kunnen bepalen of uw bestelling hiervoor in aanmerking komt.

Ophaaladres:

Allesismogelijk.nl
Industrieweg 1
4181 CA Waardenburg
tel. 085-2736133

Openingstijden: maandag t/m vrijdag geopend van: 08.30-17.00uur.

Klik <hier> voor de routebeschrijving via Google Maps



Kan ik mijn bestelde artikelen ook op een ander adres laten afleveren?
Ja, bij u bestelling kunt u kiezen voor een factuur- en bezorgadres.
Als u het bezorgadres veranderd zal het drukwerk ergens anders naar toe gaan terwijl u wel gewoon de factuur ontvangt.
 
Is het ook mogelijk om mijn order blanco te laten verzenden?
Ook dit is mogelijk bij ons. Als u dit aangeeft in het opmerkingsveld bij het afronden van de bestelling kunnen wij dit voor u regelen.

Waar kan ik zien wat de verwachte levertijd van mijn order is?
Dit staat bij de productspecificaties. Vaak geldt er een levertijd van 3 tot 5 werkdagen + 1 bezorgdag,
tenzij anders staat vermeld.
CONTACT
Per telefoon
U kunt ons tijdens kantooruren van maandag t/m vrijdag (08.30-17.00uur) telefonisch bereiken op:
085-2736133
 
Per e-mail
Voor uw vragen en/of opmerkingen kunt u gebruik maken van het contactformulier of een e-mail sturen naar: info@allesismogelijk.nl.
 
Bedrijfsinformatie
Zie de pagina: Over ons.
NIET TEVREDEN?
Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

Heeft u opmerkingen over de geleverde kwaliteit of service van Allesismogellijk.nl? Neem dan a.u.b. contact met ons op via het contactformulier. Want alleen als we op de hoogte zijn van uw opmerkingen of klachten, kunnen we er alles aan doen om u te helpen en de reclamatie tot volle tevredenheid op te lossen.

U dient uw mogelijke reclamatie binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen via het contactformulier kenbaar gemaakt te hebben. Houdt u er rekening mee dat u in het geval van een reclamatie verzocht kunt worden enkele voorbeelden naar ons toe te sturen.

Allesismogelijk.nl
T.a.v. Klachtenafhandeling
Antwoordnummer 4301
4140 XD WAARDENBURG

Herroepingrecht
Het herroepingrecht is uitgesloten voor alle maatwerk producten. Hieronder vallen o.a. alle druk- en printopdrachten. Dit betekent dat u reeds bestelde en ontvangen goederen die onder deze uitsluiting vallen, niet kunt retourneren. Uiteraard geldt dit niet in het geval van reclamaties i.v.m. niet juist uitgevoerde opdrachten. Standaard artikelen die geen bewerking vereisen, vallen wel binnen het herroepingrecht. U kunt hiervoor tot en met 14 dagen na levering contact met ons opnemen via het contactformulier onder vermelding van uw ordernummer.


















 
E-mail  
Wachtwoord  
Wachtwoord vergeten?